Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів». Наявність варіацій оцінювання на educate.intel.com, мене дуже вразив! Чим? До цього часу я не бачила таких критеріїв (у різних варіаціях) оцінювання, що охоплюють не лише знання та вміння учнів, а і їхнє налаштування на роботу! Скопіювала майже всі критерії, і буду пробувати використовувати їх у щоденній співпраці!!! Думаю нова форма оцінювання (наприклад, коли учні) самі себе оцінюють прийде їм до вподоби, через те, що упередженість вчителя у такому випадку відпадає, а учень сам бачить(за результатами), де він не допрацював! Єдине, що ці критерії оцінювання не підлаштовані під індивідуальні особливості учнів!
Маргарита! Ці форми оцінювання потрібно підлаштовувати під своїх учнів, свої цілі та вимоги. Радію за Вас, що змогли знайти для себе цікаве і корисне.
ВідповістиВидалити