понеділок, 25 листопада 2013 р.

Модуль 1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: тренінг був достатньо ємким, включав велику кількість технік, що дадуть в майбутньому можливість використання на уроках більш широкого спектру роботи з ІКТ.
Тематичні запитання модуля:
Як при навчанні поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього?
Потрібно ставити цілі, що реально можна досягти + бажання для досягнення цих цілей.

Як мої цілі навчання на тренінгу допоможуть мені вдосконалити власний педагогічний досвід?
Уроки стануть цікавішими та змістовнішими

Як чіткі і конкретні власні цілі допоможуть мені цілеспрямовано навчатися на тренінгу?
Ознайомитися з соціальними сервісами, з метою їх використання у навчальному просторі.

Як ресурси програми допоможуть мені підвищити професійний рівень?
На жаль, я не можу відповісти на це запитання, адже, ще не зовсім добре розумію специфіку роботи у цій програмі.

1 коментар:

  1. Маргарито, у цій рефлексії потрібно було написати власні цілі навчання на тренінгу. Питання, представлені у посібнику, можуть вас наштовхнути на думки і допомогти у цій роботі. Їх не потрібно копіювати.
    То ж які у вас цілі навчання на тренінгу?

    ВідповістиВидалити